Veelgestelde Vragen
FAQ Seizoenkaarten 2023/24
Verlengen
Ik ben vergeten te verlengen, maar wil wel degelijk weer een nieuwe seizoenkaart en het liefst weer op mijn vaste plek in het stadion.
- Bezoek zo snel mogelijk het nieuwe online ticketsysteem op telstarticket.nl en kijk of jouw plek nog beschikbaar is.
Ik had afgelopen seizoen een seizoenkaart en heb nooit een uitnodiging per E-mail mogen ontvangen over verlenging van mijn seizoen kaart
- Wij verzoeken u contact op te nemen met onze Ticketing afdeling via ticketing@sctelstar.nl
Ik heb aangegeven te willen verlengen, maar heb vervolgens geen E-mail meer mogen ontvangen over de bestelling en de betaling.
- Wij verzoeken u contact op te nemen met onze Ticketing afdeling via ticketing@sctelstar.nl
Ik heb betaald voor de verlenging van mijn seizoenkaart, maar heb de seizoenkaart nog niet digitaal per E-mail ontvangen of heb vragen over de digitale seizoenkaart.
- In sommige gevallen zit er iets meer tijd tussen jouw betaling en de ontvangst van je seizoenkaart per E-mail. D. Bij problemen neem contact op met onze Ticketing afdeling via ticketing@sctelstar.nl
Seizoenkaart bestellen
Moet ik me registreren om een seizoenkaart te bestellen?
- Het is mogelijk de seizoenkaart als ‘gast’ te bestellen, maar wij adviseren om eenmalig en simpel een account aan te maken, zodat u in de toekomst met gemak vaker seizoenkaarten, losse wedstrijdkaarten en andere producten op ons online ticketplatform kunt bestellen.
Moet ik de seizoenkaart persé online kopen?
- Seizoenkaarten, en losse wedstrijdkaarten, worden ook dit seizoen weer exclusief online via telstarticket.nl verkocht. Mocht u niet in staat zijn dit online te regelen, dan kunt u via ticketing@sctelstar.nl een afspraak maken om uw seizoenkaart op ons secretariaat te komen verlengen.
Ik heb betaald voor de verlenging van mijn seizoenkaart, maar heb de seizoenkaart nog niet digitaal per E-mail ontvangen of heb vragen over de digitale seizoenkaart.
- In sommige gevallen zit er enige tijd tussen jouw betaling en de ontvangst van je seizoenkaart per E-mail. Dit duurt gemiddeld één a twee weken. Bij problemen neem contact op met onze Ticketing afdeling via ticketing@sctelstar.nl
Prijzen en Betalen
Hoe kan ik mijn seizoenkaart betalen?
- Op ons nieuwe online ticketing platform is er vanaf dit seizoen een breed scala aan betalingsmethodes beschikbaar.
Mijn seizoenkaart is ietwat duurder geworden, hoe komt dat?
- Over de laatste jaren is Telstar zeer voorzichtig geweest met het doorrekenen van de inflatie op de seizoenkaarten en losse wedstrijdkaarten. Ook de club ontkomt er niet aan deze zomer weer een kleine correctie door te voeren.
Tot welke leeftijd kan ik een seizoenkaart tegen jeugdtarief kopen?
- Jeugdtarief voor seizoenkaarten en losse wedstrijdkaarten geldt komend seizoen voor kinderen t/m 13 jaar. In het verleden gold het jeugdtarief voor kinderen t/m 16 jaar.
Kan ik dit seizoen nog kaarten tegen 65+ tarief kopen?
- Dit seizoen zijn er niet langer losse wedstrijdkaarten tegen 65+ tarief. De seizoenkaart tegen 65+ tarief is nog wel beschikbaar, maar kent een iets scherpere prijsstijging dan de standaard seizoenkaarten.
Overige vragen
Waar vind ik de standaardvoorwaarden?
- De standaardvoorwaarden van de KNVB kunt u inzien tijdens het bestelproces, maar kunt u ook HIER inzien.