
FAQ
Veelgestelde vragen over het nieuwe ticketingsysteem
Met de overstap naar het nieuwe ticketsysteem Tymes4 merken we dat er veel vragen zijn binnengekomen van supporters. Logisch, want er verandert best wat zeker voor seizoenkaarthouders en supporters die uitwedstrijden willen bezoeken.
Hopelijk vind je hier het antwoord op jouw vraag. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons dan via ticketing@sctelstar.nl, we helpen je graag verder.
Wat voor kaarten biedt Telstar aan?
Telstar biedt seizoenkaarten, uitkaarten en losse kaarten aan.
Kan ik een uitkaart krijgen?
Je kunt een uitkaart (uitkaartregistratie) krijgen door jouw account te verifiëren en een pasfoto te laten maken in het BUKO Stadion. Dit kan op de tijden zoals vermeld op de website.
Ben je seizoenkaarthouder? Dan heb je automatisch een uitkaart — je hoeft alleen nog een pasfoto te laten maken.
Hoe activeer ik mijn account?
Als seizoenkaarthouder ontvang je per mail jouw relatienummer en postcode waarmee je bij ons bekend staat.
Vul deze gegevens in als je kiest voor ‘Ik ben al bekend bij SC Telstar’. Hierna kun je eenvoudig je gegevens controleren en je account activeren.
Mijn gegevens, bijvoorbeeld mijn geboortedatum, kloppen niet
Je kan je persoonlijke gegevens zelf niet wijzigen, vul het onderstaande formulier in. En wij zullen jouw gegevens aanpassen.
🔗 Gegevens wijzigen formulier KLIK HIER
Heb ik als seizoenkaarthouder automatisch een uitkaart?
Ja, als je seizoenkaarthouder bent, heb je automatisch een uitkaartregistratie in het systeem. Je hoeft alleen nog een pasfoto te laten maken bij het BUKO Stadion om jouw uitkaart definitief te activeren.
Ik had al een account in het oude systeem. Moet ik opnieuw registreren?
Als je geen seizoenkaarthouder bent, moet je een nieuw account aanmaken.
Ook als jouw seizoenkaart op het account van iemand anders staat, dien je je eigen account te registreren.
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens of adresgegevens wijzigen?
Ga naar ‘Mijn Gegevens’ en klik op ‘Wijzigen’ naast het kopje persoonsgegevens.
Je wordt dan doorgestuurd naar een formulier. Vul dit volledig in met de juiste gegevens. Wij passen je gegevens vervolgens aan in het systeem.
🔗 Gegevens wijzigen formulier KLIK HIER
Hoe koppel ik een vriend of familielid aan mijn account?
Dit kan onder ‘Familie / Vrienden koppelen’. Klik op ‘Familie / Vriend koppelen’ en vul het klantnummer, de postcode en pincode van de ander in.
Waar kan ik mijn klantnummer vinden?
Je klantnummer vind je onder ‘Mijn Gegevens’, bij het kopje ‘Klantnummers Oud/Nieuw’.
Waar vind ik mijn pincode?
De pincode vind je onder ‘Familie / Vrienden koppelen’.
Wat betekent het als ik groepshoofd ben van een gekoppelde groep?
Als groepshoofd kun je vrienden of familieleden toevoegen aan één groep. Je kunt dan voor meerdere personen tegelijk kaarten beheren en bestellen.
Hoe ontkoppel ik een vriend of familielid van mijn account?
Ga naar ‘Familie / Vrienden koppelen’. Achter de naam van de gekoppelde persoon staat een knop ‘Ontkoppel’.
Hoe kan ik mezelf ontkoppelen van het account van iemand anders?
Ga naar ‘Familie / Vrienden koppelen’. Onder de naam van het groepshoofd staat een knop ‘Ontkoppel’.