Koop jouw kaarten nu!
Ontdek Telstar Zakelijk
0
Ontdek Telstar Zakelijk
Koop jouw kaarten nu!
Koop jouw kaarten nu!

Official Tenue Partner

Telstar verwelkomt Scotch & Soda als nieuwe mouwsponsor

Velsen-Zuid / Hoofddorp, 15 juli 2025 – Telstar heeft een nieuwe partner aan boord: het Nederlandse modemerk Scotch & Soda verbindt zich vanaf komend seizoen als Official Tenue Partner aan de Witte Leeuwen. Het logo van het merk zal onder de VriendenLoterij Eredivisie-badge prijken.  

Telstar en Scotch & Soda komen uit totaal verschillende werelden, maar delen een vergelijkbare geest. Een eigen karakter, maar ook een duidelijke veerkracht. Waar Telstar na 47 jaar terugkeert in de Eredivisie, werkt Scotch & Soda, na een uitdagende periode, aan een nieuw hoofdstuk. Het iconische Amsterdamse modemerk is volop bezig met een stevige herpositionering, met behoud van de creativiteit, vakmanschap en identiteit waar het bedrijf voor staat. Het opnieuw opbouwen met lef sluit mooi aan bij het pad dat Telstar bewandelt.  

Rik Kok, Chief Operating Officer Europe bij ULAC: “Scotch & Soda staat voor een uitgesproken stijl en een geschiedenis van inmiddels ruim 40 jaar. Creativiteit en lef zitten in ons DNA, waarden die naadloos aansluiten bij een club als Telstar. Twee merken met karakter, één visie. Met ons logo op de mouw bouwen we samen aan zichtbaarheid en groei. Van Velsen-Zuid tot ver daarbuiten.  

Frenck Heeremans, Accountmanager bij Telstar: "We zien bij Scotch & Soda dezelfde drive om vooruit te gaan, terwijl ze trouw blijven aan de kern van wie ze zijn en zich blijven ontwikkelen. Dat maakt ons beiden tot een mooie match. Een uniek merk met een rijke geschiedenis, en eentje die we met trots op onze mouw dragen." 

Over Scotch & Soda 
Scotch & Soda werd in 1985 opgericht in Amsterdam en groeide uit tot een internationaal bekend modemerk met een uitgesproken stijl, geïnspireerd op de vrije geest van zijn thuisstad. Van denim en parfums tot brillen en accessoires: elk ontwerp ademt vakmanschap, creativiteit en individualiteit. Het merk is actief in meer dan 7.000 winkels wereldwijd, en maakt sinds 2023 deel uit van Bluestar Alliance. In Europa wordt het merk vertegenwoordigd door United Legwear & Apparel Co., dat zich richt op herpositionering, omnichannel groei en uitbreiding van productlijnen. 

Meer informatie: https://scotch-soda.eu/nl 

To Top