Verkoop gestart:koop jouw kaarten nu!
Meetings & events
Meetings & events
Verkoop gestart: koop jouw kaarten nu!
Verkoop gestart: koop jouw kaarten nu!

IJmuiden.nl op de mouw van de wedstrijdshirts tegen Ajax

‘Dichtbij dan je denkt..’ een partnership tussen Telstar en Citymarketing Velsen

Telstar en Citymarketing Velsen zijn al jaren trouw aan elkaar verbonden, maar samen is er een nieuwe stap gezet om de regio te promoten. Tijdens de bekerwedstrijd tegen Ajax, welke vanavond plaatsvindt in een uitverkochte Johan Cruijff ArenA, zal de club met ‘ijmuiden.nl’ op de mouw spelen.

 

'Tijdens een commerciële brainstormsessie in het teken van deze wedstrijd merkte mijn collega Roel de Bok heel scherp op dat de badge van de Keuken Kampioen Divisie niet verplicht is tijdens bekerwedstrijden. Vanaf dat moment zijn we direct op zoek gegaan naar een passende partner,’ zegt Frenck Heeremans, accountmanager van Telstar. ‘Dat het uiteindelijk ijmuiden.nl is geworden, is heel mooi. Het past ook bij hetgeen waar wij op commercie dagelijks mee bezig zijn: op zakelijk vlak de verbinding met de regio versterken.’

 

‘Toen deze kans zich voordeed, hebben we geen moment getwijfeld. Dit is meer dan een logo op een shirt. Het is een krachtig verhaal over de verbinding tussen de club en de regio.’ aldus Friso Huizinga, citymarketeer van Citymarketing Velsen.

 

Het thema is ‘Dichterbij dan je denkt’. En dat klopt, want Amsterdammers staan binnen no-time bij ons op het strand, in Spaarnwoude of in het stadion. Bovendien hebben veel Telstar-supporters een link met Amsterdam, wat deze wedstrijd extra bijzonder maakt. Dat het duel is uitverkocht, maakt het feest compleet.’ sluit een Friso Huizinga af.

 

Bij deze actie hoort ook een speciale video die het thema ‘Dichterbij dan je denkt’ uitlicht. Hierin wordt zichtbaar hoe IJmuiden en de club onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.

 

Citymarketing Velsen

Citymarketing Velsen heeft een naam opgebouwd met creatieve en opvallende campagnes. De samenwerking met Telstar past perfect binnen hun jaarlijkse traditie van guerilla marketing-acties. Na eerdere acties, zoals de iconische IJmuiden-letters die door Amsterdam werden gereden en het blokarten over de grachten, is dit weer een opvallende manier om de regio te promoten.

 

Live op tv

De wedstrijd tussen Ajax en Telstar wordt donderdagavond om 21.00 uur uitgezonden op ESPN en STAR Channel. Na afloop wordt een van de gedragen shirts, inclusief het logo van ijmuiden.nl, verloot via de socialmediakanalen van Citymarketing Velsen.

To Top