Single Blog Title

This is a single blog caption

Update betreffende kaartverkoop

De eerste thuiswedstrijd komt al snel dichterbij. Momenteel worden de laatste stukjes van de puzzel gelegd om straks met zoveel mogelijk mensen op een veilige manier de thuiswedstrijden van de Witte Leeuwen te kunnen bezoeken.

Levering fysieke pas
Alle kopers van de Support’63 kaart zullen van ons een leuk pakketje krijgen met daarin de fysieke gedrukte Support’63 kaart. Deze kaart is echter met name een symbolisch bewijs omdat deze kaart geen toegang geeft tot de wedstrijden. Per gekochte kaart zult u van ons een E-ticket krijgen om het stadion te kunnen betreden. Wij hopen deze kaarten in de loop van de week van 17 augustus beschikbaar te kunnen stellen aan onze supporters. Meer info volgt spoedig.

Hoe koop ik straks kaarten?
Vooropgesteld: alleen houders van de Support’63 kaart kunnen straks kaarten kopen voor de thuiswedstrijden van Telstar. Het is mogelijk om één losse kaart per Support’63 kaart te kopen.

De verkoop van de wedstrijdkaarten gaat online via www.telstarticket.nl. Op deze website heeft u eerder uw Support’63 kaart aangeschaft. Op het moment dat de wedstrijd beschikbaar is voor de verkoop zal deze in de online shop zichtbaar worden. Uw account is aangemerkt als houder van een Support’63 kaart waardoor u de mogelijkheid heeft daadwerkelijk een kaart aan te schaffen. Supporters zonder deze Support’63 kaart zullen niet de mogelijkheid hebben een kaart te kopen. U komt in het menu waar u de keuze heeft op welke stoel u gaat zitten. Let op: deze keuze kunt u niet veranderen en u dient op deze stoel plaats te nemen tijdens de wedstrijd in verband met indeling en eventuele contactonderzoeken. Gaat u met een groep mensen naar de wedstrijd? Spreek dan vooraf af waar jullie plaats gaan nemen. Het is niet mogelijk om als groep gezamenlijk kaarten te kopen.

Wij vragen u om de komende dagen (voor de verkoop start) te controleren of alles nog werkt op uw online account. Helaas is gebleken dat sommige supporters voor elke aankoop een nieuw account aanmaken waardoor het systeem u niet als zodanig zal herkennen. Wij willen u vragen in te loggen met de voor u bekende gegevens. Wanneer u ingelogd bent ziet u rechtsboven mijn account. Drukt u hierop. U komt dan in uw profiel. Druk hier op clubcards. Wanneer u eigenaar bent van een Support’63 kaart zal deze hier beschikbaar zijn. Heeft u wel een Support’63 kaart gekocht, maar ziet u deze niet terug in uw account? Of heeft u andere problemen met inloggen? Neem dan contact op via info@sctelstar.nl en zorg dat u daarbij uw gegevens meestuurt (geen inloggegevens!)

FAQ

Wanneer kan ik kaarten kopen?
Gemiddeld gezien proberen wij circa 2 weken voor een thuiswedstrijd de verkoop te starten.

Is de kaart overdraagbaar?
Nee. De kaart is naamsgebonden en mag niet overgedragen worden in verband met eventuele contactonderzoeken.

Kan ik ook meer dan één kaart kopen?
Nee. De Support’63 kaart geeft recht om één kaart te kopen per wedstrijd. Mocht er daags voor de wedstrijd nog ruimte zijn zullen wij de verkoop open gooien voor houders van de Support’63 kaart zodat u extra kaarten kunt kopen.

Waar mag ik zitten?
Het komende seizoen zullen de Oost-tribune en Noord-tribune (bij goedkeuring gemeente) de uitvalsbasis worden voor de losse kaartkopers. De vakken A en F van de West-tribune zijn dit seizoen niet beschikbaar voor de losse verkoop. Buiten de supporters die zich opgegeven hebben als meerdere personen uit één huishouden heeft niemand komend seizoen een vaste plek. Per wedstrijd dient u opnieuw een stoel te selecteren.

Zijn er mogelijkheden om te staan?
Helaas laat het protocol het niet toe om komend seizoen te staan op de tribune. Daarom hebben wij stoelen geplaatst op vak G zodat wij daar wel extra capaciteit creëren.

Welke andere verplichtingen komen er nog?
Hier zullen wij iedereen later over informeren. Momenteel is er te veel onzekerheid om iedereen op deze termijn al de exacte regelgeving uit te leggen en toe te sturen.