Single Blog Title

This is a single blog caption

Telstar, daar zit een luchtje aan

Telstar brengt Frankie Number Six op de markt. Samen met de belangeloze medewerking van een aantal partners gaat Telstar de lucratieve parfummarkt bestormen. Vandaag lanceert -Het Huis Telstar- de geurlijn Frankie Number Six. Vooralsnog exclusief verkrijgbaar in de fanshop van de club uit IJmuiden

Kinderen, zorg dat je vader er lucht van krijgt!

Bij de aankondiging van de tweede Noodmaatregel Overbrugging Werkgelegenheid (NOW) liet Minister Wiebes weten dat we ons moeten aanpassen aan de nieuwe werkelijkheid. Zijn quotes zijn helder: ‘Het heeft geen zin alles in stand te houden’, ‘een groot deel van de economie wordt niet meer zoals die was’, en ‘Het zijn ruige tijden. Gelukkig is er veel veerkracht en inventiviteit bij bedrijven’. En bij Telstar, nogal Wiebes!

Pieter de Waard, algemeen directeur Telstar: ‘De teksten van Wiebes zijn niet aan dovemansoren gericht. Wij wachten niet als een verschrikt konijn op de aanstormende vrachtwagen. Om een voetbalclub in -het nieuwe nu- in de lucht te houden moeten we andere inkomstenbronnen aanboren. We hebben met Frankie Number Six een lucht gevonden.’

Met deze eau de toilette trapt Telstar af en zal de geurlijn in de loop van het seizoen completeren met shampoo, badschuim en bodylotion. Naast het realiseren van een nieuwe inkomstenbron eert de voetbalclub hiermee ook haar spelende legende en teamcaptain Frank Korpershoek. Korpershoek start zijn vijftiende seizoen bij de Witte Leeuwen. In een tijd waar spelers vaak snel van club wisselen is dat een unicum. Hij is zes wedstrijden verwijderd van het clubrecord. De Waard: ‘Frank is een held en regionale grootheid. Naast Telstar verdiende hij zijn sporen bij de Koninklijke HFC en nu ook als jeugdtrainer bij Ajax op De Toekomst. Een noeste nummer zes. Een toegewijde betrouwbare captain.’

Behalve dat minister Wiebes de club naar nieuwe bronnen leidt is het ook zo dat de geurlijn beantwoordt aan -het nieuwe nu-. Trendwatchers herkennen de zogenaamde huidhonger, de behoefte aan contact. Frankie Number Six is met afstand de lekkerste, de norm in -het nieuwe nu-.

Frankie number six is een frisse lucht, ontstaan in IJmuiden, het Parijs van Holland. IJmuiden staat bekend om haar luchten. Bos, duin, zee, zand, vers gebrouwen ijzer van de lokale hoogovens, pas gevangen Noordzee vis, en Frankie Number Six. De stoere captain van Telstar uit IJmuiden. Al vijftien seizoenen lang dartelt de Witte Leeuw over de vaderlandse velden. Vanaf nu ben jij een welriekende man met een onweerstaanbare aantrekkingskracht en stamina. Net als Frank Korpershoek, de Messi van IJmuiden. Wees Frank, wees Fris! Krijg er lucht van.