Bericht namens de Telstar directie

Beste Telstar supporter,

 

Het zal u als bezoeker van Telstar - PEC Zwolle ook opgevallen zijn dat er dit seizoen wat grotere opstartproblemen zijn geweest in vergelijking met andere seizoenen. Naast het verlies op het veld, hebben wij ook naast het veld verloren afgelopen vrijdag. Een aantal onderdelen rondom de wedstrijdorganisatie zijn niet gelopen zoals wij deze hadden gepland, niet de kwaliteit waar wij als organisatie naar streven. Dan is er maar één ding wat je kunt doen: het boetekleed aantrekken, onze excuses aanbieden, ervan leren en vooruitkijken. 

 

Wij zouden liegen als wij zeggen dat de komende thuiswedstrijd alles vlekkeloos gaat verlopen, integendeel. Ook dan hebben wij nog te maken met een tekort aan personeel en vele nieuwe gezichten die zich met hart en ziel inzetten maar ook de tijd nodig hebben om zich dingen eigen te maken. Het moet beter, daar zijn wij ons van bewust, maar wij vragen ook jullie geduld. Het zal de volgende thuiswedstrijd nog niet perfect zijn, wel stukken beter. Er zijn directe lijntjes met supporters zodat tips en verzoeken op de juiste wijze bij de juiste mensen terecht komt.

 

Intern wordt er enorm hard gewerkt om de gaten in de organisatie op te vullen, in de huidige overspannen arbeidsmarkt is dat niet zomaar opgelost. We zijn enorm dankbaar voor alle vrijwillige handen die zich de laatste weken bekommerd hebben om hun club en zijn dankbaar voor de handen die zich ongetwijfeld de komende periode zullen aansluiten bij de Witte Leeuwen. Want dat is Telstar, dat is IJmuiden. Even flink en terecht mopperen en daarna de schouders eronder zetten. En dat is wat we doen met z’n allen!

 

Natascha van Grinsven - Admiraal
Namens de directie Telstar 

 

Naar boven